ČSN ISO/IEC 20000-1 - Informační technologie - Management služeb - Část 1: Požadavky na systém managementu služeb
Stáhnout normu: | ČSN ISO/IEC 20000-1 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2019-10-01 |
Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso-iec:20000:-1:ed-3:v1:en |
Třidící znak: | 369074 |
Obor: | Informační technika všeobecně a terminologie |
ICS: |
|
Stav: | Platná |
‹
Nahlásit chybu
3.2.3 zákazník
organizace (3.1.14) nebo část organizace, která přijímá službu (3.2.15) nebo služby
PŘÍKLAD Spotřebitel, klient, příjemce, sponzor, kupující.
POZNÁMKA 1 k heslu Zákazníkem může být vůči organizaci dodávající službu nebo služby interní nebo externí.
POZNÁMKA 2 k heslu Zákazníkem může být i uživatel (3.2.28). Zákazníkem může též působit jako dodavatel.
3.2.3 customer
organization (3.1.14) or part of an organization that receives a service (3.2.15) or services
EXAMPLE Consumer, client, beneficiary, sponsor, purchaser.
Note 1 to entry: A customer can be internal or external to the organization delivering the service or services.
Note 2 to entry: A customer can also be a user (3.2.28). A customer can also act as a supplier.