Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN ISO/IEC 20000-1 - zákazník

ČSN ISO/IEC 20000-1 - Informační technologie - Management služeb - Část 1: Požadavky na systém managementu služeb

Stáhnout normu: ČSN ISO/IEC 20000-1 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2019-10-01
Zdroj: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso-iec:20000:-1:ed-3:v1:en
Třidící znak: 369074
Obor: Informační technika všeobecně a terminologie
ICS:
  • 35.020 - Informační technologie (IT) obecně
  • 03.080.99 - Ostatní služby
Stav: Platná
Nahlásit chybu

3.2.3 zákazník

organizace (3.1.14) nebo část organizace, která přijímá službu (3.2.15) nebo služby

PŘÍKLAD Spotřebitel, klient, příjemce, sponzor, kupující.

POZNÁMKA 1 k heslu Zákazníkem může být vůči organizaci dodávající službu nebo služby interní nebo externí.

POZNÁMKA 2 k heslu Zákazníkem může být i uživatel (3.2.28). Zákazníkem může též působit jako dodavatel.

3.2.3 customer

organization (3.1.14) or part of an organization that receives a service (3.2.15) or services

EXAMPLE Consumer, client, beneficiary, sponsor, purchaser.

Note 1 to entry: A customer can be internal or external to the organization delivering the service or services.

Note 2 to entry: A customer can also be a user (3.2.28). A customer can also act as a supplier.

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím