ČSN ISO/IEC 20000-1 - Informační technologie - Management služeb - Část 1: Požadavky na systém managementu služeb
Stáhnout normu: | ČSN ISO/IEC 20000-1 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2019-10-01 |
Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso-iec:20000:-1:ed-3:v1:en |
Třidící znak: | 369074 |
Obor: | Informační technika všeobecně a terminologie |
ICS: |
|
Stav: | Platná |
‹
Nahlásit chybu
3.2.29 hodnota
důležitost, prospěch nebo užitečnost
PŘÍKLAD Peněžní hodnota, plnění zamýšlených výsledků služeb, plnění cílů (3.1.13) managementu služeb (3.2.22), udržení zákazníků, odstranění omezení.
3.2.29 value
importance, benefit or usefulness
EXAMPLE Monetary value, achieving service outcomes, achieving service management (3.2.22) objectives (3.1.13), customer retention, removal of constraints.