ČSN ISO/IEC 20000-1 - Informační technologie - Management služeb - Část 1: Požadavky na systém managementu služeb
Stáhnout normu: | ČSN ISO/IEC 20000-1 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2019-10-01 |
Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso-iec:20000:-1:ed-3:v1:en |
Třidící znak: | 369074 |
Obor: | Informační technika všeobecně a terminologie |
ICS: |
|
Stav: | Platná |
‹
Nahlásit chybu
3.2.16 dostupnost služby
schopnost služby (3.2.15) nebo prvku služby (3.2.18) vykonávat své požadované funkce v sjednaném čase nebo sjednaném časovém období
POZNÁMKA 1 k heslu Dostupnost služby může být vyjádřena jako poměr nebo procento času, kdy je služba nebo prvek služby skutečně dostupná pro použití ve srovnání se sjednaným časem.
3.2.16 service availability
ability of a service (3.2.15) or service component (3.2.18) to perform its required function at an agreed time or over an agreed period of time
Note 1 to entry: Service availability can be expressed as a ratio or percentage of the time that the service or service component is actually available for use compared to the agreed time.