ČSN ISO/IEC 20000-1 - Informační technologie - Management služeb - Část 1: Požadavky na systém managementu služeb
Stáhnout normu: | ČSN ISO/IEC 20000-1 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2019-10-01 |
Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso-iec:20000:-1:ed-3:v1:en |
Třidící znak: | 369074 |
Obor: | Informační technika všeobecně a terminologie |
ICS: |
|
Stav: | Platná |
3.2.20 dohoda o úrovni služeb SLA
dokumentovaná dohoda mezi organizací (3.1.14) a zákazníkem (3.2.3), která určuje služby (3.2.15) a jejich sjednanou výkonnost
POZNÁMKA 1 k heslu Dohoda o úrovni služeb může být též ustanovena mezi organizací a externím dodavatelem (3.2.4), interním dodavatelem (3.2.8) nebo zákazníkem, který vystupuje jako dodavatel.
POZNÁMKA 2 k heslu Dohoda o úrovni služeb může být součástí smlouvy nebo jiného typu dokumentované dohody.
3.2.20 service level agreement SLA
documented agreement between the organization (3.1.14) and the customer (3.2.3) that identifies services (3.2.15) and their agreed performance
Note 1 to entry: A service level agreement can also be established between the organization and an external supplier (3.2.4), an internal supplier (3.2.8) or a customer acting as a supplier.
Note 2 to entry: A service level agreement can be included in a contract or another type of documented agreement.