Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN ISO/IEC 20000-1 - dohoda o úrovni služeb SLA

ČSN ISO/IEC 20000-1 - Informační technologie - Management služeb - Část 1: Požadavky na systém managementu služeb

Stáhnout normu: ČSN ISO/IEC 20000-1 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2019-10-01
Zdroj: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso-iec:20000:-1:ed-3:v1:en
Třidící znak: 369074
Obor: Informační technika všeobecně a terminologie
ICS:
  • 35.020 - Informační technologie (IT) obecně
  • 03.080.99 - Ostatní služby
Stav: Platná
Nahlásit chybu

3.2.20 dohoda o úrovni služeb SLA

dokumentovaná dohoda mezi organizací (3.1.14) a zákazníkem (3.2.3), která určuje služby (3.2.15) a jejich sjednanou výkonnost

POZNÁMKA 1 k heslu Dohoda o úrovni služeb může být též ustanovena mezi organizací a externím dodavatelem (3.2.4), interním dodavatelem (3.2.8) nebo zákazníkem, který vystupuje jako dodavatel.

POZNÁMKA 2 k heslu Dohoda o úrovni služeb může být součástí smlouvy nebo jiného typu dokumentované dohody.

3.2.20 service level agreement SLA

documented agreement between the organization (3.1.14) and the customer (3.2.3) that identifies services (3.2.15) and their agreed performance

Note 1 to entry: A service level agreement can also be established between the organization and an external supplier (3.2.4), an internal supplier (3.2.8) or a customer acting as a supplier.

Note 2 to entry: A service level agreement can be included in a contract or another type of documented agreement.

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím